“Teño o terceiro chakra bloqueado”

chackrasTeño o terceiro chakra bloqueado, o que está dous dedos por encima do ombligo. É o máis grande e o máis potente de todos os chakras; o que “regula a enerxía, o poder da vontade, a autoestima, o sentido do control e a forza que impulsa a actuar” e o que acumula os nosos “”medos, culpas e iras sin resolver”.

Cando este chackra está bloquedo “a persona bloqueará os seus sentimentos ata o punto de non sentir ningunha emoción”, ademáis “non haberá comunicación entre o segundo chakra (o da sexualidade) e o chakra do corazón (amor), polo que amor e sexo viviranse de forma separada”.

Non sei se o reiki funciona ou non, pero sirve para dar explicacións sinxelas a situacións “complexas”. A partir de ahora, cando me pregunten como estou contestarei: “teño o terceiro chakra bloqueado”. 🙂

3 comentarios

Archivado bajo Curiosidades, Experiencias, Reflexións

3 Respuestas a ““Teño o terceiro chakra bloqueado”

  1. e que hai que facer para desbloquealo?

  2. feitonacasa

    Pues no te se hija mía, eu sólo me estou iniciando en este mundo das enerxías… pero eu creo q unhos “abrazos” e un brugal-cola este sábado poden axudar :-)…

  3. joeeeer, como está el patio…

Responder

