Un holograma huidizo

“Nos fascinan los seres inalcanzables. Si los alcanzamos ya no nos fascinan. En los tiempos del consumo el amor es un holograma huidizo”

Este “aforismo” regaloumo Sonia a outra noite. Di que me pega… bueno, que nos pega. E ten razón (coma sempre, dirá ela).

Estos días ando fascinada por unhos zapatos morados que quedarían perfectos co meu vestido roxo, e que son inalcanzables pq. desapareceron de todas as zapaterías da cidade. Se os encontrase, seguro que lles vería algún defecto… e seguro que me daría de conta que non quedan tan ben co meu vestido roxo.

Esos zapatos son un “holograma huidizo”, xa o sei, pero polo de agora prefiro seguir fascinada con eles a resignarme e comprar outros que me apreten os pes.

4 comentarios

Archivado bajo Opinións, Ralladuras, Reflexións

4 Respuestas a “Un holograma huidizo

  1. ei, a cita non é miña. roubeina dun libro que se pode descargar en pdf aquí: http://culturagalega.org/lg3/lg3_extra_documento.php?Cod_extrs=912&Cod_prdccn=743
    eso si, suscríboa totalmente.
    e pasa dos zapatos, concéntrante nas persoas inalcanzables, como o de coldplay😉

  2. Paz

    A cita suscriboa, sen dúbida forma parte do ser humano desexar o que un non ten, e……..e fágovos unha pregunta, se o de Coldplay fose “alcanzable” sería tan desexado…..

    Bicos

    Pd.-Noraboa polo anterior post, puxéchesme a pel de galiña cando o limos Victor mais eu……..

  3. feitonacasa

    Home… a min co de Coldplay igual me levaba un tempiño perder a fascinación… pero me da q nunca o comprobaremos. Que vida máis perra!!!😦

  4. por qué siempre acaba todo en lo mismo?

Responder

