Sempre hai un barco que te leve…

Cuando las plazas se convierten en gargantas
y las calles son desfiladeros
cuando la noche se hace eterna y larga
que esperar a que amanezca es tu consuelo

Marcho de vacacións coa cabeza “como un bombo” e con moitas ganas de fuxir de todo e de todos. Esta semana foi demasiado intensa.

Demasiado traballo, demasiado “mal rollo” acumulado, demasiada tensión, demasiadas decepcións e demasiadas cousas que me arañan a garganta loitando por salir berrando….

Pero como “nunca choveu que non escampara”, confío en que o tempo, a distancia e o aire do Adriático me devolvan máis tranquila.

Siempre habrá algún barco que te lleve lejos
de ese saco reventado de recuerdos …

2 comentarios

Archivado bajo Uncategorized

2 Respuestas a “Sempre hai un barco que te leve…

  1. acouga muller. por cierto, para cuando esas cosas que nunca te pasan a ti? no cedas a las criticas y publicalo

  2. feitonacasa

    Jeje… estamos trabajando en ello. Estou pouco inspirada últimamente, pero todo se andará… non te preocupes q non me deixo amedrentar polas críticas. Esas cosas a mi nunca me pasan!!😛

Responder

