Quince anos para esto…

 debate.jpg

Quince anos tivemos que esperar para ver un debate de candidatos na televisión. Quince anos para que? para ver máis do mismo… Un Rajoy crispando co de sempre: ETA, Inmigración e unha economía que sólo lle preocupa na medida en que lle de votos (non deixa de ser paradóxico que alguén que non sabe o que é un bono-bus esté tan enterado do que subiu o pan).. e un Zapatero que recurre tanto a crítica do goberno de Aznar que por momentos parece máis o líder da oposición que o presidente….

Un Rajoy que controla moi ben a mentira e a sorna, pero que non é capaz de mirarlle a cara o adversario… e un Zapatero ó que lle tembla a voz e que fala coa pouca convicción dos que non se creen o que din.

Un Rajoy que acusa a Zapatero hasta da batalla de Troya e un Zapatero que cala e pasa de largo ante acusacións inadmisibles e claramente rebatibles.

En resumen, un debate pouco axil e pouco valiente, con moi poucos momentos brillantes (e aquí vou pecar de partidista, pero os poucos que houbo foron de ZP) e exceso de reproches, que ademáis están demasiado “manidos” como para aportar algo novo.

Resultado: empate de “plastas”.

2 comentarios

Archivado bajo Opinións

2 Respuestas a “Quince anos para esto…

  1. Bárbara

    Empezaron casi casi pareciendo “concursantes” y terminaron en una batalla en la que no se produjo ningún tipo de debate; es muy fácil posicionarte en el “blanco” y oponerte constantemente al “negro”, sin que quepa ninguna tonalidad de gris; y todo ello, en base a unos más que dudosos “datos estadísticos” que ni ellos mismos se creen…En definitiva: patético…

  2. Paz

    Hola,

    Me alegro que retomaras el blog, de lo que me alegro menos es de que fuera para recordarnos el fiasco del debate del lunes, no me identifico para nada con una ciudadana del pais que describen, tanto uno como otro, me hacen pensar que solo en nosotr@s está la posibilidad de cambiar este pais, y que me temo que el hastío político va a inundar nuestra generación, una pena!!!!

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s