A misma de sempre

Hai días que me gustaría reinventarme. Empezar de cero e sacudirme de encima todas esas “cualidades e defectos” que me fan tropezar unha vez tras outra na mesma pedra…

Hai días que me gustaría deixar de ser “Anita”, a que sempre dice sí a todos os planes, a confidente de secretos que non quere oir, de historias nas que non debería ser a receptora, a que se traga os sentimentos e pon boa cara cando ten ganas de darlle puñetazos as paredes… a que xa está preparada para o final antes do comezo…

Hai días que me prometo a min mesma que vou cambiar…, pero sempre que o intento me xurde algún plan ó que non podo negarme, algún “amigo” que necesita contar un secreto, algunha historia que non debería oir pero que non podo deixar de escoitar… e nunca teño unha parede o suficientemente cerca para darlle golpes…

Asi que o final da historia sempre se repite… sigo sendo a misma…

1 comentario

Archivado bajo Ralladuras

Una respuesta a “A misma de sempre

  1. Pero cómo vas a cambiar con lo mona que eres?? Que no me entere yo que se te ocurre llevarte a la Anita que conozco para colarnos a una impostora. Y sino quieres oir algo, pues te tapas los oídos y listo, pero no nos cambies.

    Besos. Miguel.

Responder

