E por fin, latinoamérica

E despois de dous meses en Chile, por fin cheguei a Latinoamérica. Xa me dixera Sonia que non tiña máis que salir de Santiago para cambiar esa imaxe europea do país… bueno… que incluso chega con salir da comuna de Providencia e darse un paseo por zonas máis “populares”, como dicen aquí.

De calquera forma, o fin de semana pasado tiven o primeiro contacto directo con latinoamérica en duas cidades fronterizas: Arica, na parte chilena, e Tacna, na parte peruana.

E cheguei a unha latinoamérica de regetton, de tuneros, de vida nas plazas, de mercados e mercadillos, de grandes plantacións de olivos, de ricos e pobres, de chabolas, de cementerios de colores, de cruces e banderas coronando os cerros e peñascos, de enterros que parecen festas, de desertos e oasis, de volcanes e lagos, de te de coca, de “pollo con patatas”, de “cómpreme algo caserita”, de policías ligóns, de exhibicións militares, de telenovelas, de historias de amor surrealistas, de taxis colectivos, de trenes de principios de siglo, de libros pirateados…

E tamén fun máis consciente de cantas realidades distintas hai en este mundo “del señor”. A dos que nos botamos as mans a cabeza cando nos falan de pisos de 30 metros, e a dos que viven en chabolas de madeira que non chegan nin a dez; a dos que vamos a traballar de mal humor, para sentarnos diante do ordenador e tomar un café a media mañá, e a dos que salen correndo dun tren as oito da mañá con unha sonrisa (casi carcajada) na boca para subirse a un taxi que os leva a traballar nas plantacións de olivo e vivir nas chabolas de dez metros…. En definitiva, a dos que nos podemos permitir “queixarnos de vicio” e a dos que non se queixan porque perden o tempo..

4 comentarios

Archivado bajo Escenarios, Experiencias, Lugares, Reflexións, Vin-por-ahi

4 Respuestas a “E por fin, latinoamérica

  1. Qué momentazo, esa xente pegándose por sair dun tren os primeiros, para coller un colectivo os primeiros, para chegar a ese traballo de escravos os primeiros… Latinoamérica mola máis canto menos europea é, polo menos para ver, porque para vivir… non sei que dicirche.
    En fin, que foi unha viaxe estupenda, pechada cunha estupenda crónica.
    Bicos.

  2. Patri

    Oye… tengo una gran preocupación… ¿cuándo narices vuelves? ¿no te das cuenta de que te echamos de menos? Déjate de aventuras y vuelve a aguantarnos a los demás con nuestras circunstancias (las mías muy aburridas, por cierto).
    Las fotos son muy chulas y creo que podías aprovechar este blog para escribir un libro cuando vuelvas… Porque vuelves ¿no? Necesito contarte algo personalmente y esta ausencia está acabando conmigo! Ven ya.

  3. feitonacasa

    Jaja, que poca verguenza!!! pero si es la primera vez que se algo de ti en meses!!
    Volver, volveré… algún día, jaja… pero lo de adelantar la vuelta, va a ser que no… Tengo demasiados planes para estos tres meses que me quedan aquí, pero sabes que mi e-mail está abierto las 24 horas para ti… Besos

  4. Bien dicho, tú aprovecha al máximo tus aventuras, pero no te olvides de volver. Hasta ese reencuentro tan esperado, seguiremos compartiendo el recuerdo de tantos momentos “inolvidables”: tormenta en Riazor, té en Mera, el nacimiento de Nalgas de Acero, rutas gastronómicas por toda la geografía gallega, inundación en el Corujo, torneos de squash, Fragas do Eume, salones nupciales y enológicos, Madrid, mojitos, Como una olaaa y mil cosas más. Ah! Y cómo no?… nuestro “hobby” favorito😉

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s