Pechado por falta de inspiración

Definitivamente estou pasando unha crisis existencial… para ser máis exactos, unha crisis vocacional. Estou en unha desas fases nas que me planteo se elexín a profesión, a ocupación e mesmo as aficións correctas para min.

E todo esto é porque levo tres días intentando acabar un post sobre o meu fin de semana en Rapa Nui (Isla de Pascua)… e non son capaz. Non podo entender como un sitio como ese non me inspira algo, como mínimo, ameno. Vamos, que non pretendo ganar o Pulitzer, sólo ser capaz de enlazar catro frases con un mínimo de interés.

Ademáis, as fotos que fixen son unha porquería… E non é a cámara, nin a pouca luz que había, nin que chovese, nin que houbese néboa…, é que son malas e punto.

Supoño que tampouco axuda muito o feito de traballar en un sitio donde, a maior parte do tempo, teño a sensación de ser a becaria “pringada” da que todo o mundo pasa, e a que de vez en cando lle soltan un “caramelo” para tela calada uns días.

En fin, que hasta superar estas horas baixas de inspiración e creatividad, este blog permanecerá pechado por crisis.

P.D: pero que ninguén se faga ilusións, que igual se me pasa rápido…

5 comentarios

Archivado bajo Reflexións

5 Respuestas a “Pechado por falta de inspiración

  1. RAÚL

    Esperemos que se che pase rápido… a nosa corresponsal no hemisferio sur…e nada!Ti cóntanos cousas, tampouco queremos ler unha columna de Manolo Rivas. A boa literatura está ben, pero o que queremos é que nos contes que tal na illa de Pascua cos Rapa Nuis e por extensión o teu día a día case nas antípodas.

    Bicos e pasa de crisis.

  2. A ver, alma de cántaro. Tu o que tés é (ademáis de resaca) unha abulia santiaguina de libro. Pois vaia… nin que foras a primeira! E digo máis, nin que non o viras antes noutras (notables) blogueiras verdadeiras cuya identidad no viene al caso. Para min, este post deixa claro que a literatura corre polas túas veas cara arriba e cara abaixo, o que pasa é que hoxe non tocaba falar de Rapa Nui, tocaba falar de ti. Ás veces pasa.
    Bicos.

  3. Jaco

    Y digo yo, ¿no será que la noticia es que no hay noticia? si Rapa Nui -isla del misterio y la intriga, cuna de mil y una teorías pintorescas y alguna película no demasiado mala- no te dice nada eso ya es algo para llenar un par de parrafillos, creo -trucos de perro viejo-.

    Y digo yo también, si acabas de llegar con un montón de experiencia a ver-qué-pasa y empezar de cero en Chile, con ese trabajo y todo, igual ellos se lo han creído y eso, unido a que no saben lo bien que trabajas, te hace las cosas un poquito más duras. Asúmelo, tienes que demostrar todo lo que ya tenías más que demostrado en la Corunenu.

    Y digo yo otra vez, ya que nos conocemos de viejo, ¿no será que estás intentando encerrarte? espabila, estás a tropecientosmil kilómetros de casa y si haces eso no vas a tener dónde meterte.

    Y cuenta lo que sea, por dios, que queremos saber hasta cuando vas al baño, para eso tienes un blog.

    Muy bueno lo del alma de cántaro, te han calao.

    Bicos, nos tomaremos una a tu salud, ya sabes de qué hablo.

  4. feitonacasa

    Jaco, cariño… ya que nos conocemos de viejo, deberías saber que yo sólo me encierro cuando me siento “ignorada”…
    Tedrías que conocer al personaje con el que trabajo, para saber de que hablo… y te sorprenderías de mi actitud en esta situación en concreto (creo que nunca he tragado tanta saliva como en los últimos dos meses)
    Besitos

  5. joeeeeer… como está el patio

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s