“Palabra de Dios”

composicion.jpg

 Nos meus poucos días de residente en Santiago de Chile, un dos espacios máis curiosos que descubrín é a Praza de Armas.

Epicentro de Santiago Centro (valga a redundancia), esta praza é punto de reunión da “fauna” chilena máis variopinta e friki. É un desos lugares nos que sentarse e, sinxelamente, observar. Parellas de adolescentes que se reprochan amores pasados, fotógrafos que nunca fan fotos, xogadores de xadrez, homes de garabata botando a sesta, borrachuzas “durmindo a mona”, botadoras de cartas, multitudes arremolinadas entorno ó parlanchín de turno…

Pero, sen dúbida, uns dos meus personaxes favoritos entre os habituais de esta praza son os predicadores. Teño que recoñecer que me “obnubila” ver a pasión coa que defenden o seu discurso frente a un auditorio que os escoita como quen escoita chover…

Acostumada a oir a “palabra de Dios” de boca de algún dos curas “carcas” que abundan por Galicia, máis preocupados polo viño de misa que polo misal, non deixa de sorprender o de asistir ás “sagradas escrituras” en un espectáculo case teatral, no que o monologuista de turno regala constantemente xestos enfáticos, perfectas modulacións de voz, e “silencios dramáticos”…

O discurso e o que menos importa en esta escena (de feito, case mellor facer como o resto do auditorio e ignoralo), pero para quen teña curiosidade ahí vai un exemplo:

“Hay dos caminos: un camino ancho, el de la desobediencia, que os llevará a la perdición, y un camino angosto, el de la obediencia a Dios, que es el de la salvación… ¿en que camino están ustedes? (silencio dramático)”….

Tendo en conta as carreteras que temos en Galicia, nos debemos de estar no camiño da salvación…


6 comentarios

Archivado bajo Escenarios

6 Respuestas a ““Palabra de Dios”

  1. Ignorarlo, sí, sí… como quien no quiere la cosa te has apuntado en la libretita el discurso entero. Tú anda con cuidado a ver si te nos vas a meter en una secta.

  2. feitonacasa

    Triste decirlo, pero tal cual… me lo apunte en la libretita…

  3. a mí lo que realmente me deja mal cuerpo es eso de los fotógrafos que no hacen fotos. tiene muy mala pinta

  4. Carlitos

    Dado o malos que eran os camiños en Galicia, dicía Cunqueiro que un camiño é aquilo ao lado do que se camiña. Así pois, ese camiño da salvación do pretender chileno vén sendo o do pecado. Cito o “Diccionario do demo” de Bierce:
    VIRTUDES: Certas abstencións.

  5. Jean Douanne

    Si serás atea! Carreteras estrechas las hay en Newbridge (y anexos).Te lo perdono por el trabajo de información que estás haciendo allende los mares.
    Por cierto, este fin de semana fue A Festa da Troita en Newbridge. Me acorde de la vez que estuvimos en tu casa Domingo y yo… Nunca olvidaré la noche que me dió él, su radio y las recetas de la peña llamando para cocinar la lamprea…
    Kisses from Lugo with Love.

  6. Sandra

    Alejate de ellos que te veo predicando cuando te visitemos en septiembre.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s